Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Podstawą do reklamacji i zwrotu jest dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie reklamowanego produktu. O chęci zwrotu należy nas uprzedzić przed jego dokonaniem.

Reklamacje: 

♦Wszystkie reklamacje natychmiast rozpatrujemy i pomagamy w ich rozwiązaniu.

Reklamacje powstałe z przyczyn niezależnych od Klienta obejmują:

 

●wady ukryte towaru,

●usterki techniczne paczek, powstałe podczas transportu,

●pomyłki magazynowe,

●częściową realizację,

●błędnie wystawione dokumenty finansowe,


Procedura obsługi reklamacji:

♦Klient informuje nas o zaistniałej sytuacji:

 

●dane kontaktowe podajemy na dole strony,

●do identyfikacji posłuży nam numer faktury lub zamówienia.

 

♦Otrzymaną reklamację natychmiast rozpatrujemy i uzgadniamy wymianę lub zwrot.

 

●Aby Klient miał pewność, że zwrot reklamowanego towaru dotarł do nas, zwroty należy wysyłać z potwierdzeniem odbioru.

●Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem !

●Do paczki prosimy dodać oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (reklamacje_sportrebel.pdf), a w nim krótki opis reklamacji oraz dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie.

 


Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość: dotyczą decyzji lub postępowania Klienta.

Zaliczamy do nich:

●rezygnacja z zakupionej pozycji

Procedura odstąpenia od umowy zawartej na odległość:

1. Wszystkim naszym klientom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zakupionego produktu w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia wystarczy złożyć pisemne oświadczenie i wysłać je we wspomnianym wcześniej terminie 30 dni na adres:

Centrum logistyczne Sportrebel
ul. Wyzwolenia 189
41-710 Ruda Śląska

2. Oświadczenie może również zostać wysłane drogą elektroniczna na adres: wysylka@sportrebel.pl

3. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży

4. Powód rezygnacji nie ma wpływu na jej uznanie

5. Koszt odesłania towaru do nas ponosi klient

6. Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia produkty w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu

7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem

Jak mam dokonać zwrotu zakupionego towaru?

1. Zapakuj bezpiecznie otrzymaną przesyłkę.
2. Przesyłkę wyślij na nasz adres:

Centrum logistyczne Sportrebel
ul. Wyzwolenia 189
41-710 Ruda Śląska

3. Lub zwróć do naszego sklepu Sportrebel  w Polsce:

Mapa

 

Jeżeli to możliwe, prosimy o włączenie oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (załącznik reklamacje_sportrebel.pdf)


Wymiana

Wszystkim naszym klientom przysługuje prawo do wymiany zakupionego produktu w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia warunków wymiany.

Procedura wymiany jest taka sama jak przy zwrocie.

Sposób pakowania zwrotów i wymian

  • Zwracany towar musi być podwójnie zapakowany, bez napisów na pudełku producenta. W żadnym wypadku nie akceptujemy zwrotu, gdzie używa się pudełka na łyżwy lub pudełka na buty jako opakowania zewnętrznego, nawet jeśli przedmioty w środku są inne niż te przedstawione na pudełku. Odmowa dostaw będzie podlegać opłacie za wysyłkę zwrotną. Zwracane lub uszkodzone towary podczas transportu leżą wyłącznie w gestii nadawcy
     
  • Nieprawidłowa forma pakowania przesyłek
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl