Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Podstawą do reklamacji i zwrotu jest dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie reklamowanego produktu. O chęci zwrotu należy nas uprzedzić przed jego dokonaniem.
Reklamacje:
♦Wszystkie reklamacje natychmiast rozpatrujemy i pomagamy w ich rozwiązaniu.
Reklamacje powstałe z przyczyn niezależnych od Klienta obejmują:
●wady ukryte towaru,
●usterki techniczne paczek, powstałe podczas transportu,
●pomyłki magazynowe,
●częściową realizację,
●błędnie wystawione dokumenty finansowe,
Procedura obsługi reklamacji:
♦Klient informuje nas o zaistniałej sytuacji:
●dane kontaktowe podajemy na dole strony,
●do identyfikacji posłuży nam numer faktury lub zamówienia.
♦Otrzymaną reklamację natychmiast rozpatrujemy i uzgadniamy wymianę lub zwrot.
●Aby Klient miał pewność, że zwrot reklamowanego towaru dotarł do nas, zwroty należy wysyłać z potwierdzeniem odbioru.
●Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem !
●Do paczki prosimy dodać oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (reklamacje_sportrebel.pdf), a w nim krótki opis reklamacji oraz dokument potwierdzający zakup w naszym sklepie.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość: dotyczą decyzji lub postępowania Klienta.
Zaliczamy do nich:
●rezygnacja z zakupionej pozycji
Procedura odstąpenia od umowy zawartej na odległość:
1. Wszystkim naszym klientom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zakupionego produktu w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia wystarczy złożyć pisemne oświadczenie i wysłać je we wspomnianym wcześniej terminie 30 dni na adres:
Centrum logistyczne Sportrebel
ul. Wyzwolenia 189
41-710 Ruda Śląska
2. Oświadczenie może również zostać wysłane drogą elektroniczna na adres: wysylka@sportrebel.pl
3. Odstąpienie od umowy zawartej na odległość towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży
4. Powód rezygnacji nie ma wpływu na jej uznanie
5. Koszt odesłania towaru do nas ponosi klient
6. Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia produkty w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu
7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem
Jak mam dokonać zwrotu zakupionego towaru?
1. Zapakuj bezpiecznie otrzymaną przesyłkę.
2. Przesyłkę wyślij na nasz adres:
Centrum logistyczne Sportrebel
ul. Wyzwolenia 189
41-710 Ruda Śląska
3. Lub zwróć do naszego sklepu Sportrebel w Polsce:

Jeżeli to możliwe, prosimy o włączenie oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy kupna - sprzedaży (załącznik reklamacje_sportrebel.pdf)
Wszystkim naszym klientom przysługuje prawo do wymiany zakupionego produktu w terminie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia warunków wymiany.
Procedura wymiany jest taka sama jak przy zwrocie.
Sposób pakowania zwrotów i wymian
-
Zwracany towar musi być podwójnie zapakowany, bez napisów na pudełku producenta. W żadnym wypadku nie akceptujemy zwrotu, gdzie używa się pudełka na łyżwy lub pudełka na buty jako opakowania zewnętrznego, nawet jeśli przedmioty w środku są inne niż te przedstawione na pudełku. Odmowa dostaw będzie podlegać opłacie za wysyłkę zwrotną. Zwracane lub uszkodzone towary podczas transportu leżą wyłącznie w gestii nadawcy
- Nieprawidłowa forma pakowania przesyłek
.jpg)
